Nauczyliśmy się, że nie należy rzucać się na głęboką wodę. Dotyczy to każdego aspektu naszego życia, dlatego najważniejsze dla nas, to poznanie możliwości oraz celu naszych klientów. To najważniejsze wymiary, dzięki którym powstają niezapomniane i oryginalne wydarzenia.
Jest to pierwszy i najważniejszy etap współpracy z nami przy organizacji różnorodnych wydarzeń i eventów. Podczas wszystkich lat zbierania doświadczeń, zorientowaliśmy się, że najważniejszym w pracy z drugim człowiekiem, jest poznanie jego potrzeb i możliwości. Dzięki temu jesteśmy w stanie przygotować odpowiedni projekt i propozycję wydarzenia kulturalnego, skierowanego do określonej grupy odbiorców.
Brzmi nudno? To nic. Dzięki temu Twoje wydarzenie będzie niezapomniane zarówno dla Ciebie jak i Twoich gości.
Dokupujemy do swojego biura jeszcze więcej kawy i zabieramy się do roboty. Wnioski i ustalenia z poprzedniego etapu przelewamy na papier w formie projektu i harmonogramu organizowanego wydarzenia. Będą one wypadkową do dalszych działań związanych z eventem. Podejmujemy decyzję o charakterze
i formie przedsięwzięcia, wybieramy miejsce jego organizacji oraz atrakcje, które zapewnimy gościom oraz ustalamy jakie obowiązki formalne i prawne będzie musiało ono spełniać.
To wszystko brzmi jeszcze nudniej, dlatego to my się tym zajmujemy!
Duży kubek z gorącą kawą, komputer, ładowarka i telefon!* Na tym etapie niczego innego od życia nie wymagamy. Fajnie by było znaleźć miejsce do siedzenia, ale przez bałagan panujący w biurze, nie jest to pozycja obowiązkowa. Zabieramy się do działania! Teraz już tak naprawdę. Od skali przedsięwzięcia oraz poziomu skomplikowania projektu zależeć będzie ile kawy podczas tego etapu wypijemy.
Wynajmujemy miejsce, organizujemy atrakcje, bookujemy artystów, ogarniamy pozwolenia od służb bezpieczeństwa i wnioski do Urzędu Miasta, załatwiamy ochronę, wynajmujemy opiekę medyczną… Wszystko to, co wymyśliliśmy
w poprzednich etapach przekładamy na praktykę.
*ewentualnie jeszcze prysznic i samochód 😉
Czas biegnie nieubłaganie. Do startu wydarzenia zostało już prawdopodobnie kilka godzin, do ogarnięcia jeszcze tysiące spraw. Na miejsce przyjeżdżamy, zależnie od potrzeb, ale nie później niż na dzień przed rozpoczęciem. To czas kiedy dzieje się najwięcej. Jesteśmy po to, by na bieżąco neutralizować wszelkie trudności. W którymś momencie tego etapu, u każdego członka naszego zespołu, pojawi się w głowie myśl Na ch** mi to! Nie mógłbym pracować po 8h dziennie w jakiejś korporacji?!
To nic! Zmęczenie i trudności to tylko dodatkowa motywacja. Za kilka godzin będzie po wszystkim, a nasz klient, goście i my, będziemy zadowoleni, że to wszystko powstało.
Już po wszystkim. Nadszedł czas rozliczeń, podsumowań i co najważniejsze. Zasłużonego odpoczynku. Żartujemy! Zabieramy się za kolejny projekt!
– Imprezy masowe (plenery, hale, sale koncertowe, opery, filharmonie, teatry)
– Festiwale (targetowe)
– Koncerty i imprezy muzyczne
– Trasy koncertowe
– Wydarzenia w Galeriach Handlowych
– Otwarcia sklepów
– Imprezy miejskie, gminne, pikniki i festyny
– Imprezy firmowe, integracyjne
– Imprezy klubowe
– Konferencje prasowe, handlowe, tematyczne
– Eventy okolicznościowe, wesela, jubileusze, uroczystości prywatne i biznesowe
– Bankiety, gale, wręczenia nagród
– Spektakle
– Targi
– Premiery
– Szkolenia
– Pokazy mody
– Obsługa artystyczna
– Happeningi
– Fireshow, flash moby, road-show, dealer meeting i inne atrakcje.